keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Kuka mä oon?

Oon miettinyt tätä asiaa monesti. Kuka mä oikeasti olen? Riippuu keneltä kysyy. Jos kysyn vaikkapa poliisin arkistosta, sieltä selviäisi että olen Rosa-Maria, vuonna 96 syntynyt tyttö jne..
Tai jos kysyn vaikka äidiltäni, se sanois että mä olen sen rakas tyttö, ja hyvä juuri tälläisena kuin olen.
Jos kysyisin kavereiltani, ne sanois varmaan että mä oon kiva, luotettava rehellinen, ystävällinen tms. mitä nyt yleensä kavereista kohteliaisuuden pakottamana sanotaan.
Kun kysytään itseltäni, että kuka olen on vastaus...? Emmä tiä.. Inhoon välillä kun ihmiset on vaan et " en mä tiiä, ihan sama", kyllä sen nyt tietää jos oikeesti ajattelee. Mutta kuka mä olen? Mä en oikeesti tiedä. Kyllä mä varmaan joskus sen tiedän, mutta just nyt mulla ei oo hajuakaan.

1 kommentti: